Friday, June 6, 2008

Sarah Afiqah

Nama itu bukan nama awek baru aku, bukan juga nama bakal isteri kedua aku tetapi itu adalah nama cahaya mata aku yang pertama yang telah dianugerahkan oleh Allah kepada aku untuk menjaganya.

Maha suci tuhan yang telah menjadikan.

Dalam kesingkatan masa ini, aku ingin mengucapkan terima kasih kepada sahabat-sahabat, rakan taulan yang telah memberikan kata-kata tahniah dan kata-kata semangat, ingatan kalian amat aku hargai.


Sarah Afiqah Binti Asyran bukti aku seorang lelaki...heh.....


Alhamdulillah, syukur!



Menunggu saat getir dalam labour room


Baru lepas timbang..3.45 kg

Sleeping beauty


Dah pandai buka mata la dia..

Sarah Afiqah Binti Asyran menunjukkan cara yang betul untuk tidur bagi bayi

18 comments:

rlya said...

herrkkk!muka maintain gitu dlm labour room..sape bley buat..heh

ciPuding_7 said...

wahh.. ibunya sudah mengomen disini.. hehe.. tahniah puan ibu.. ;)

ran, ko sebenarnya nak letak nama aku kan.. takpe la.. aku tau ko segan.. 'S' ngan 'F' tu tak jauh beza.. bleh la diterima..

hehehehe..

mohd shahril ismail said...

jangan tertukar 's' tu ngan 'd' udah lee..nanti ko takut lak..fyi aran ni hematophobia = (takut darah)

razif said...

ceh perasan! ko ingat nama ko bes? daripada amik nama farah, baik taruk nama Sharifah Sharazifa ke, Puteri Razifah Edora ke, Fasha Nurrazifa ke, Razifatul Adawiyah ke...lagi bes...dah la cun, nama sedap plak tu...konfem lah...

ciPuding_7 said...

blah la ko jibam..
ingat aku xtau ke selitan2 nama ko disitu..
RAZIFatul adawiyah <-- peh.. ada ati tuuu..

kikikiki..

aranhellstorm said...

Farah: seb baik aku dah daftar, klu tak dah aku tukar dah nama sarah tu...hahahha

aranhellstorm said...

jibam: cheh..nak selit nama ko ke bam, baik aku letak nama jibamatul adawiyah...senang sket nick nanti pggl jibam gak hahahha!

aranhellstorm said...

cpot: fyi, aku tak pengsan pon masa kat labour room tgk darah...hehe

The Cinta Boutique said...

Tahniah2. comelnyeee.. ehehe.. wah jibam. byknyee name dlm kepale.. x sangke ko pon pk2 name gak. ingt pompuan je. ehehhe

ROSNIZAM said...

die tito macam bapak die la.

razif said...

Razifatul Adawiyah...dahla nama sedap, cun melecun, genius matematik plak tu, ketua naqibah usrah, pandai main piano dari kecik, pemain golf remaja kebangsaan, pemidato terbaik piala perdana menteri, pemegang talipinggang hitam taekwando, presiden persatuan gabungan pelajar muslimah semenanjung...

anak sape la ni...kelasss gitu...

aranhellstorm said...

razif: harap2 sarah afiqah bleh jd cam razifatul adawiyah tu..hehehe

aranhellstorm said...

cinta boutique :heh..biasa la jibam tu, eksaited dh jd uncle..

pilus: hehe..like father like daughter...heh

ciPuding_7 said...

jibam aka razif aka fizar,

pemidato terbaik piala perdana menteri?
pemegang talipinggang hitam taekwando?
presiden persatuan gabungan pelajar muslimah semenanjung?

presiden kelab wanita umno luar negara tak masuk skali ke?
kuikuikui...

aranhellstorm said...

farah:kalau itu berlaku, mungkin masa tu aku jadi PM kerajaan BN, dan jibam akan menjadi ketua pembangkang di parlimen...

kuikuikui...

tp, mintak jauh la hendaknye..hehe

Cik AnGaH said...

bro..
CONGRATS!
huuu..ketinggalan zaman eh aku..
nway, bile baby tersebut dilahirkan dgn jayanya? (adekah soklan aku nih sgt2 ketinggalan?)
CONGRATS once again sbb telah berjaya ngn jayanya menjadi seorg BAPA!!! =)
ehhmm...patut ko letak nama ni..
FADZILAHtul sarah afiqah...
hahahaha..lagik best dr segala2nya..
FADZILAH - kelebihan...
ngeh..ngeh..
lupekan saje RAZIFatul tuh..
huh.. ;p

aranhellstorm said...

angah: lu mmg lembab la..hahaha
anyway thanks, belum lg sgt2 ketinggalan, baru 2 minggu..

lahir pada 3 Jun 2008, 3.30 pm

cheh, nak letak nama ko gak, takpela... ko tgu ko dpt anak sendiri, letak nama fadzilah junior.. hhehe

N. Amalia said...

salaam. TAHNIAH bai... aku dapat tahu dari Am. sarah iras ko, soheh!

StatCounter