Wednesday, March 18, 2009

Bila Kau Rasa Kau Malas Untuk Meneruskan Harimu, Bila Kau Mahu Merejam Telefon Bimbitmu Ke Dinding!

"Ko cakap betul-betul! Jangan tipu aku!", Midon atas katil duduk bersila sambil cekak rambut mamat tu.

"Betul bang, tak tipu, sumpah bang.. mana saya ada walkman..."

"Habis kat tangan aku ni apa? Bukan walkman ko?", Pusoy datang pegang sebuah walkman berjenama Sony.

GANG!GANG!GANG!GANG!GANG!

Kepala mamat tu kena hentak pada besi katil.

"Aduhhh bang...sss..sakit..berdarah bang...."

Muka mamat tu berlumuran darah, cuak kejap si Midon tengok darah mengalir di antara pipi dan hidungnya.

"Apahal pulak nak berdarah, aku hentak sikit je! Sini aku tengok.."

"Takde apa bang..jerawat saya je yang pecah..heh..heh...."

Hanya tuhan dan penghuni dorm gelap itu sahaja yang tahu nasib mamat tu malam itu.

*Cerita hanya rekaan tapi berdasarkan kisah benar.

10 comments:

Adli said...

nama watak berdasarkan nama sebenar tuh. hehe

aku add blog ko!

ciPuding_7 said...

*Cerita hanya rekaan tapi berdasarkan kisah benar

sume jln cerita aku paham melainkan ayat last tu yg aku tak paham..

aranhellstorm said...

adli: thanks! heh..nanti aku add ko punya..

poon: when the story is 99% true but 1 % fabrication, one cannot claim it is 100% true.

jadinya, mungkin sebahagian cerita itu benar-benar terjadi, dan mungkin sebahagian lagi direka-reka untuk menyedapkan cerita.

heh

Anonymous said...

pakcikkkkkk..muahhahaa

aranhellstorm said...

oi anonymous! Sapekah gerangan kamu meneka2 nama itu? Hahahaha...

syah said...

kalo dah 99% betul, then dah kire betul la tu!! in audit, dat's what we called as 'SIGNIFICANT MATERIAL'!!!

aranhellstorm said...

heh..syah..tu dalam audit... ni dalam penulisan....

syah said...

hehe...terbawak2 plak..mungkin aku merindui kerjaya lamaku..huhu

FLOY said...

mesti budak tu punye jerawat stok guli saiz xl..hentak skit dah pecah..lol

aranhellstorm said...

Floy: stok guli saiz xl tu satu hal, ni dah stok masak ranum dah, macam gunung berapi tunggu masa nak meletus..hahahahha

StatCounter