Monday, May 12, 2008

Hujung Minggu Yang Lelah

Lelah.

Hujung minggu yang penuh aktiviti. Dengan keluarga. Sahabat-sahabat. Oh ya, dan kepada tuntutan kerja.

Malam tadi pukul 5 baru tidur. Siapkan Pipe Log untuk dihantar bersama-sama final claim kepada Main Contractor.

Malam tadi juga, orang rumah aku muntah-muntah dari tengah malam sampai pagi ni. Seriau aku dibuatnya. Pagi-pagi dengan tahap kemengantukan peringkat dewa, aku bergegas ke KPMC Puchong. Jumpa rakan sekerja yang tinggal di taman tempat aku menyewa untuk memberikan segala dokumen untuk dibawa pulang ke pejabat. Pesanan untuk bos, EL hari ini.

Semalam, jadual penuh. Ambil adik ipar aku di Puduraya, terus ke MIHAS di MATRADE di Jalan Duta. Ramai gila babi orang. Tapi takdelah sampai tahap kena sawan babi. Borong macam-macam. Dari kek lapis Sarawak, buah tamar, Pau Karts, RM 10 untuk 3 kotak sampailah ke Keropok Lekor Terengganu mari.

MIHAS, time baru melangkah masuk


Jumpa bekas rakan sekelas masa form 5 di SMKAKS dulu. Nurilyani kalau tak silap nama dia. Terlupa pula nak minta nombor telefon, tapi tidak apa, nombor suaminya ade di cop pada brochure yang dia bagi kat aku, brochure takaful. Nasib baik tak kena racun suruh beli insuran kat situ, hehehe.... tapi kat mana pulak aku letak brochure tu ya?

Sikit punya ramai orang daa....

Gerai Karts, di Hall A


Kemudian ke SOGO pula, dengan hati yang tak berapa ikhlas, ya lah, kepala dok teringat kerja pejabat yang menanti di rumah untuk di usahakan.

Malam sebelumnya, Bert, Baim, Jibam dan C-pot bertandang ke rumah. Menonton DVD Sex is Zero 2. Oleh kerana versi cetak rompak punya, sari kata Bahasa Inggerisnya berterabur ikut direct translation bahasa Mandarin. Letih nak faham. Tapi masih lagi boleh layan gelak tak ingat punya.

Baim dan Bert sedang bersantap

Jibam dengan aksi mencuri lauk

Bihun Sup menu kami, oleh chef Elya, dan KFC tajaan Jibam


Lepak punya lepak, tak sedar dah jam 2 pagi, mak Jibam dah telefon 2-3 kali dah.

Huh...off to bed, i am so sleepy.

No comments:

StatCounter