Tuesday, March 24, 2009

Rencam

Minggu Bahagia:

Ini minggu, minggu untuk bergembira dan berfoya-foya untuk aku dan semua saudaraku yang menyokong LIVERPOOL FC di seluruh dunia. 3 kemenangan dalam jaringan besar, membelasah pasukan yang dikatakan favourite, membelasah seteru utama di gelanggang mereka sendiri dan membelasah pasukan yang memburu tempat dalam Champions League dengan 5 jaringan tanpa balas. Stevie G dilepaskan dari tuduhan membelasah orang dan meraikannya dengan jaringan hatrik pertama beliau dalam EPL. Rafa Benitez (or Alex Ferhingusan yang cracking up?? hahahaha!!!) dah pun menandatangani kontrak yang mengikat beliau untuk terus berada di Anfield untuk 5 tahun lagi, dengan authority yang lebih untuk musim akan datang.

Ini minggu juga minggu bahagia bagi yang ANTI MANCHESTER UNITED seperti aku. Kalah lagi pasukan tersebut untuk kali kedua berturut-turut! Kasihan... Imej dua pemain kelab setan tersebut dibuang padang - ScASSholes dan RooNYET - PRICELESS!!! Hehehe... Chelsea pun ikut kalah sama, satu bonus untuk fan the Reds!

Tetapi datang pula international break mengganggu tumpuan dan form Liverpool yang sedang tinggi ini. Harap-harap dapat meneruskan kemenangan untuk mengekalkan tekanan buat pendahulu liga. Tapi tidak apa, bak ungkapan "Form is temporary, Class is permanent!". Next in line will be Fulham.


Politik:

Masa untuk menjarakkan diri dari suratkhabar arus perdana, atau tv arus perdana berikutan Perhimpunan Agung UMNO dan pilihanraya kecil di tiga kawasan. Pasti mengundang jelek dan rasa loya dalam diri.


Cuti-Cuti Malaysia:

Bakal meninggalkan Semenanjung untuk ke Sabah bermula 1 April hingga 4 April. Tak sabar rasa di hati nak tengok banjaran Crocker dan Gunung Kinabalu dengan mata kepala aku sendiri! Harap-harap cuaca baik dan tiada kemalangan atau kesulitan, amin!


Orang Rumah:

Kandungan dah masuk 28 minggu, alhamdulillah, semuanya dalam keadaan selamat, harap-harap sihat-sihat sahaja untuk mama dan cahayamata yang berada dalam kandungan.
Tak sabar nak bagi kawan untuk Sarah Afiqah, hehehehe....


Aku:

Sedang menderita sakit tekak, ulser dekat lidah, nak makan susah, nak ... .... pun susah...hahahaha...!!!! Otot-otot aku rasa sengal, tak tau kenapa. huh....

8 comments:

Nadia Dzai said...

ahaha.. mmg bahagia rase sepanjang minggu, tapi tulah, scaryyyyyy sbb off for international week plak! Hopefully man u seri je after this. ehehe

wahhhh pregnant rupenye, ehe selamat2

aranhellstorm said...

nad: hehehe...tenkiu..tenkiu... ape la FIFA, kacau daun je dgn international2 ni semua ni...

miszylaydee said...

nak ekot gi sabah...huhu..
eh elya da 28wks? wah! pantasnye..hehe kem slm kat die eh ..

aranhellstorm said...

jom miszy ajak laki ko skali..hahaha

miszylaydee said...

kacap da agree tapi..ade plak dia suh berenang..ceh!

aranhellstorm said...

miszy: hahahaha!

idi said...

ulcer itu tanda stress

aranhellstorm said...

idi: owh ye ke? baru gua tau.... and no wonder selalu dapat ulcer walaupun aku tak tergigit lidah atau bibir sendiri...

StatCounter