Monday, August 20, 2007

Bodoh punya Rob Styles!

Liverpool 1 - 1 Rob Styles.

Rob Styles malam tadi adalah 'man of the match' dalam perlawanan Liverpool menentang Chelsea di Anfield. Entah apa yang dilihatnya sehingga beliau memberikan 'unbelievable' (bak kata Rafa) sepakan penalti kepada Chelsea, yang meragut 2 mata berharga dari Liverpool untuk memastikan bahawa The Reds adalah pencabar utama Liga Perdana Barclays musim ini.

Bodoh! Kayu! Mangkuk! Keldai punya referee!

Nampaknya, perang mulut antara pengemudi Chelsea dan Liverpool akan berterusan sampai bila-bila, dan kejengkelan aku terhadap pasukan ini juga akan terus kekal, sama jengkel apabila melihat aksi dan reaksi Drogba ataupun Mourinho.

Tapi dari sudut yang positif, Torres selaku pemain termahal Liverpool musim ini, telah menunjukkan apa yang mampu beliau buat dan dengan golnya tersebut yang menewaskan Ben Haim dengan larian pantas dan bijak serta membuatkan Petr Cech terkesima seketika. Jikalau barisan pertahanan kental seperti yang dimiliki Chelsea pun beliau boleh kucar kacirkan, apatah lagi pasukan yang kurang handal seperti Manchestar United yang belum menang dan hanya menjaringkan satu gol dalam 3 perlawanan pembukaan mereka musim ini.


aksi Torres setelah menjaringkan gol

Sebut fasal Manchester United, takziahlah kepada penyokong-penyokongnya kerana dengan pasukan seperti Manchester City pun boleh kalah, tak payah berangan lagilah musim ini!

p/s: Buat Litat, sokong team Kedah je la tat, tak pun My Team, tak sakit hati. hehehhee....

No comments:

StatCounter