Friday, November 9, 2007

Hari ini agak santai

Bos aku dua orang tiada di pejabat. Termasuklah akauntan syarikat yang bermulut bising. Mereka semua ke China mengikuti lawatan ke kilang Easy-pha max. Ejen-ejen penjual barangan kesihatan.
Quantity surveyor aku pun ambil cuti jadi tinggallah aku bersama kerani.

Tapi pagi-pagi tadi aku dah keluar. Ke KL kemudian ke Damansara akhirnya ke Kuala Selangor. Kemudian kembali ke pejabat. Banyak surat-surat harus dihantar keluar. Projek dah sampai ke peringkat kritikal ni. 3 Projek dalam tangan, sampai tak menang tangan aku dibuatnya. Tekanan tak usah cerita. Rasanya dah sampai tahap dapat darah tinggi agaknya.

Panggilan tak henti-henti masuk. Semuanya ada pertanyaan yang harus aku jawab dan ada yang harus aku tipu. Hari-hari menipu, esok-esok mencuri. Huisshhh...minta jauh lah.

Tapi petang ini aku agak santai sedikit. Dapatlah rehat-rehatkan minda, sambil taip-taip surat. Sambil taip-taip entry untuk blog. Sambil-sambil ber'facebook'. Heh.

Dah aku mau pulang. Selamat berhujung minggu!

P.s: Sabtu. 10/11. Dataran Merdeka. BERSIH. Kuning. ada berani?

No comments:

StatCounter