Monday, July 14, 2008

Aku Tak Bujang Lagi

Semalam aku balik ke kampung, angkut anak bini bawa balik ke Puchong. Lepas lebih kurang sebulan menjalani kehidupan bujang. Terima kasih diucapkan kepada Sdr Cpot kerana bersetuju menemani aku selama ketiadaan bini aku dirumah.

Bukanlah bermakna Sdr Cpot itu menggantikan bini aku selama beliau berada di rumah, kerana aku tidak mahu ada akuan bersumpah mengaitkan nama aku ataupun bontot aku di mahkamah nanti.

Hahahaha...

By the way, thanks bro sebab lepak, masak dan temankan aku, bukan apa, kau taulah aku, segan sebenarnya tinggal sorang-sorang ni. (Celaka punya cerita Jangan Pandang Belakang! Cissst)

Sekarang Sarah Afiqah sudah ada di rumah, huhuhu...tak sabar aku nak balik rumah ni! Cepatlah pukul 5.30 oiii...

4 comments:

che poonz said...

bontot pon bleh isu eh skrg?
hahahahahahahahahaha..
hampeh!

itulah mesia..
mesia buleh..

aranhellstorm said...

yeaa... Mesia bulleh! Heh

tunfrida said...

perasaan lebih berkobar-kobar sejak dah ada sarah afiqah la ni ye encik aran...

ko kat kuantan lagi ke? aku dah tak duk 'umah kongsi' lagi, sekarang mr. hubby dah balik ke kl. aku senaaaang banget!

aranhellstorm said...

tunfrida: ooo...kira jadi suri rumah sepenuh masa la skg ni? heh..betulla tu, mmg berkobar2 nak balik, tp geram jugak bila kol 1, 2 pagi tak tido2 lg sarah afiqah tu..hehehe

StatCounter