Wednesday, August 13, 2008

Stadium Jom!


Venue : Stadium Shah Alam
Kick Off : 8.45 p.m


Malam ini perlawanan terakhir dalam kalendar perlawanan Selangor di Stadium Shah Alam. Penentuan separuh akhir bertemu dengan Johor FC, pasukan kelab dari selatan tanah air. Mungkin aku akan ke stadium, jikalau aku pergi, mungkin ini yang terakhir kerana musim depan sudah tidak ada pemain import dan aku tak mau lagi pergi ke stadium.

Katalah aku tidak patriotik atau apa-apa lebel pun, aku akan tetap dengan pendirian, bahawa kalau setakat pergi stadium nak tengok player-player kita je main, baik aku tengok liga kampung, liga bandar, liga YB atau liga felda atau liga hotel (macam fellow blogger Koreen main tu)..kerana sama saja, semuanya orang tempatan... dan PERCUMA!

Perlukah aku bayar RM 10 untuk melihat game yang sama tarafnya dengan liga-liga yang aku sebutkan tadi?

Walaubagaimanapun, jom ke stadium malam ni! Moga Selangor berjaya merangkul Piala Malaysia buat kali ke 31. (sigh)

No comments:

StatCounter