Wednesday, May 9, 2007

Berkobar-kobar

Tiba-tiba, aku dapat rasakan satu semangat menyelinap masuk ke dalam tubuhku, lalu semangat itulah yang membuatkan aku berkobar-kobar untuk terus menulis. Sudah lama rasanya aku membiarkan ruangan alam maya ini bersawang, dan aku membekukan kreativiti yang aku miliki terkurung dalam ruang diri yang terus menerus disibukkan, dialpakan,dilekakan dengan segala macam rutin hidup yang kadangkala membuat aku mual untuk meneruskan putaran hidup yang sentiasa sama.

Moga dapat diteruskan semangat ini, supaya cetusan idea dan kreativiti ini tidak terhenti di satu persinggahan saja, biarlah ianya terus abadi walau tubuh ini hancur dimamah bumi.

Bulan ini bulan kelahiran insan-insan yang paling rapat dengan aku, yang pastinya kehadiran insan-insan inilah yang banyak mewarnai kehidupan ini, dari zaman kanak-kanak, mumaiyiz, akil baligh sehinggalah ke dewasa, dan aku amat-amat bersyukur!

Dan pada hari ini, aku telah bebas nikotin 100% selama 7 bulan, sejak 7 Oktober 2006. Satu pencapaian yang AMAT MEMBANGGAKAN!

2 comments:

nizam best said...

mcm lagu vince je..berkobar-kobar...berkobar-kobar..

aranhellstorm said...

hahaha..memang diinspirasikan dari lagu tu... yasin n vince, berkobar2...

StatCounter