Wednesday, June 13, 2007

Oh Amaniku!

Rambut itu mahkota seorang wanita. Kini Amani hilang mahkotanya. Kenapakah kau membotakkan kepalamu wahai Cik Syarifah Amani??


Amani atau Alien?

Sebenarnya pelakon pujaan aku ini sedang mempersiapkan diri untuk persembahan beliau seterusnya dalam Muallaf. Aku nantikan lakonanmu wahai Cik Amaniku sayang!

sumber gambar: Berita Harian Online.

9 comments:

ciPuding_7 said...

btol ke dia dah botakkan pale dia ni? haritu dgr2 cam dia taknak..
bior betik.. huhuhu..

aranhellstorm said...

betol... tgk kat berita harian...eh aku lupa letak kredit la...

ROSNIZAM said...

Kalau botak, wajib pakai tudung tak? hehe.

aranhellstorm said...

LOL

ciPuding_7 said...

ahaaha.. bleh plak kuar soklan camni eh? kalo tak wajib, ramai dah pompuan botak pale..

[jawapan bagi pihak wanita..]

ahmad razif yang rok said...

aku bangkang! ape da bole kuar jawapan camni...kalau pompuan botak tak cantiklah...tu pasal Tuhan jadikan makhluk perempuan cantik dengan rambutnya...ingat si amani ni jadik cantik ke bile dah botak mcm sekarang ni? tak berkenanla aku...tapi kalau ianya adalah untuk kelainan bagi suatu watak, aku akan tonton filem Mualaf itu yeah!!!

[jawaban bagi pihak pencinta wanita]

aranhellstorm said...

Kalau perempuan mahu botak, aku mahu bela rambut panjang. Baru rock!

ciPuding_7 said...

ape pon, yg wajib itu tetaplah wajib, tanpa bantahan, pada bila2 masa dan di mana jua anda berada..
cewass..

[pencinta agama..]


..aku ke yg taip ni?..

aranhellstorm said...

aku sedang duduk tahiyyat akhir..

(menginsafi kata-kata ustzh farah)

StatCounter