Tuesday, January 29, 2008

Hohoho....

Baru balik dari maraton Selangor. Pusing keliling aku satu hari ni. Dari pejabat ke Shah Alam, dari Shah Alam ke HQ SYABAS di KL, dari KL ke Kuala Selangor. Dari jam 10 sampai jam 5.30 baru sampai balik ke pejabat.

Sampai saja di kubikel, ada satu lagi surat cinta dari Polis Raja Di Malaysia, eh terbalik pulak! Polis Di Raja Malaysia maksud aku. Menjadikan bilangan surat cinta yang aku miliki meningkat kepada 4 pucuk yang belum lagi aku balas.

Tunggu surat yang ada warna karang, alamatnya menghadap tuan hakim la pulak aku. Itulah akibatnya tidak mematuhi had laju di jalanraya. Ingat adik-adik, jangan jadi macam saya.

Esok ke Kuantan. Lusa Temerloh. 'Kan bagus kalau aku jadi macam Hiro dalam siri Heroes, boleh memutarkan masa dan ruang, ataupun jadi Nathan Petrelli boleh terbang macam Superman. Jimat petrol, jimat tenaga, kurang pencemaran, dan kalau semua orang ada kuasa macam tu, alamat melungkuplah Exxonmobil, Petronas, Shell, Schlumberger dan apa-apa lagi lah.

Amerika pun tak jadi power macam sekarang, kerajaan pulak tak akan mainkan isu subsidi petrol setiap kali belanjawan dan pilihanraya.

Banyak sangat tengok tv. Ni lah jadinya.

Letihlah nak fikir apa lagi aku nak tulis.

2 comments:

mrs aran said...

kena speed trap??pdn muka..dh ckp x nak dgr..

aranhellstorm said...

kuang...kuang...kuang....

StatCounter